spyvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سباى فيت .....لكى نتواصل علينا ان نتحاور ولكى نتحاور علينا ان نتناقش ....يدا واحده لبرالأمان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» أرجو الدخول هناااااااااا ( وجوب الصلاة علي النبي (ص))
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 10:58 pm من طرف rozita2

» يهود ولكن مصريون.
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 11:40 pm من طرف mrmr

» متى تضحك البنت ؟
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 11:28 pm من طرف mrmr

» ماهو الشىء الذى غير حياتك ؟؟؟
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 11:04 pm من طرف mrmr

» اصــدقـــاء الـــمــنـــتــدى
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 10:34 pm من طرف mrmr

» فديوهين ممنوعين للعرض على وسائل الاعلام ل اعدام الخنازير فى
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 8:19 pm من طرف فتحى

» فيديومجزره فى الاسكندريه شاب يقتل اخر فى الشارع قدام الناس.
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 8:12 pm من طرف فتحى

» Anatomy CD
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 6:25 pm من طرف د.محمد

» خدع بصرية....
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالإثنين فبراير 09, 2009 4:53 pm من طرف tammara

» خمسة عشر الــف شريــط اسلامي في برنامج صغير
بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 1:46 am من طرف lalaafocato

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 67 بتاريخ الجمعة فبراير 09, 2024 8:31 pm
التبادل الاعلاني

بيرى والابـــــــــــراج

كاتب الموضوعرسالة
bery
المشرف
المشرف
bery

انثى
رقم العضويه : 13

بيرى والابـــــــــــراج Empty
مُساهمةموضوع: بيرى والابـــــــــــراج   بيرى والابـــــــــــراج I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 11, 2008 1:17 am

cooool بسم الله الرحمن الرحيم
cooool

ازيكوا يا بنات ويا شباب طبعا مستغربين اية بيرى والابراج دة ونفسكوا تعرفوا عبارة عن اية او اية محتواة

هقلكم طبعا كلنا مؤمنين بالله وموحدين طبعا هتستغربوا لية بقول كدة اقلكوا تانى فى اختلاف بين الائمة والناس جميعا

على ان الابراج حرام والخ وطبعا الانسان مسير وليس مخير على دين الاسلام بس احنا هنا او مش هنا بس زى

باقى الناس وانا من الناس دى بحب الابراج عندى ناحيتها فضول انى اقراها اعرف شخصية الشخص اللى قدامى

حتى انة اصبح عندى فراسة نوعا ما لما بتعامل مع شخص ممكن افهمو دايركت فا هنا يا شباب ويا بنات هكون فى

مساعدتكوا ولتشوقيكم لعالم الابراج اللى هيحصل الاتى يا اصحابى الموضوع اللى انا بكتبة دلوقتى دة وبشرحلكم فية

دة لمساعتكم على فهم اللى هيحصل فى منتدى بيرى والابراج اولا هقوم بتنزيل نبذات مختصرة عن جميع الابراج

لية مختصرة علشان اسيبلكوا المجال تسالونى عن اى حاجة وانا هجيبهالكوا

طبعا هتقولوا لى هنسالك ازاى وهنسالك فى اية اقلكوا

اللى هيحصل منكم يا اصحابى الاتى

كل شخص فيكم هيدخل عادى جدا على قسم بيرى للابراج ويقوم بانشاء موضوع وهيكتب اسم الموضوع برج الخاص بية

وبعد ما يكتب العنوان هقوم بكتابة الاسئلة اللى يحبها واللى هقلهالكوا وانا هدخل الموضوع وارد على السؤال

اما بقة بالنسبة للاسئلة اللى يريحكوا اكتبوة واسالوة واللى هقدر علية هقولة ان شاء الله

والمعلومات اللى متاحة عندى هى كالاتى:

1:حديث الابراج

2:الابراج والفصول

3:الابراج والكواكب

4:تعرف على برجك

5:المراة والابراج

6:الرجل والابراج

7: الابراج والالوان

8: برجك الصينى

9:ميلادك والابراج

10:توافق الابراج

11:برجك ووزنك

12:شخصيتك والحيوانات

دى يا يا شباب ويا بنات اللى ان شاء الله هقر اجيبوا وطبعا مش هتسالوا الاسئلة مرة واحدة لانة كل نقطة فيها بحور

وعلشان تفهمونى اكتر سويت مديرتنا هتبتدى علشان تفهموا الموضوع ماشى ازاى

اتمنى تكونوا فهتمونى واى استفسار انا معاكوا وياريت تقولوا رايكوا فى القسم وللكل الحرية فى المشاركة او عدم المشاركة

سلام يا اصحابى

اه سورى حاجة اخيرة زيادة تاكيد اى موضوع هيكتبة اى عضو فينا زى ما سويت عملت كدة القوس خاص بيها هية بس محدش يرد جواة لانها لما هتسال سؤال تانى هيكون داخل موضوعها بس

يعنى ممنوع اى عضو يرد فى برج او استفسار صاحب البرج حتى لو كان نفس البرج سيتم حذف ردة يعمل موضوع جديد ويتفضل يسالنى وانا هجاوبة على كل حاجة

حابيت تردوا عليا الموضوعات الى هقوم بتثبيتها ليكوا الحرية للرد يا اصحابى سواء عجبتكم او لا

بيرى والابـــــــــــراج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-